Az Eurostyle Magazin egy negyed évente megjelenő kiadvány a luxus órákról és ékszerekről.
A 2012/1-es számban két oldalon került bemutatásra a Syam Silver.
" A Syam Silver tízéves múltra visszatekintő, felső-közép kategóriás, egyedi és könnyen azonosítható üzleteket magában foglaló, világ- és divatmárka női és férfi ékszerek és órák értékesítésével foglalkozó, a külföldi vásárlók által is jól ismert hálózat.
A Syam Silver bolthálózat, 100%-ban magyar tulajdonú vállalkozás 7 saját tulajdonú üzlettel, több éves működési, gazdálkodási tapasztalattal, hazai és külföldi piaci ismeretekkel. A Syam Silver bolthálózat sikerének meghatározó eleme a divattrendek alapos és folyamatos figyelése és tanulmányozása, az elért eredmények, sikerek, tapasztalatok átfogó elemzése."
A magazinban a cégtörténet és a tevékenység mellett bemutatásra kerültek a Syam Silver céljai, tervei is, miszerint "A Syam Silver bolthálózat célja egy sikeres, európai színvonalú ékszer, és órakereskedelmi bolthálózat felépítése és működtetése, amely a szoros együttműködésből adódó beszerzési, értékesítési, logisztikai és disztribúciós együttműködési előnyöket kívánja a fogyasztók számára elérhetővé tenni."